Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
Specjalista ds. inspekcji i kontroli w Wydziale Inspekcji Terenowej  
Stanowisko
specjalista ds. inspekcji i kontroli w Wydziale Inspekcji Terenowej  
E-mail
 
Telefon
 
Fax
 
Data składania
2018-03-23  
Data wygaśnięcia
2018-03-20  
Tagi
 
Województwo
LUBUSKIE  
Powiat
Gorzów Wielkopolski  
Gmina
Gorzów Wielkopolski
Miasto
Gorzów Wielkopolski  
Ulica
ul. Kosynierów Gdyńskich  
Numer budynku
75  

Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego
w Gorzowie Wielkopolskim

 

 

LUBUSKI WOJEWÓDZI INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO

poszukuje kandydatów na stanowisko:

specjalista ds. inspekcji i kontroli

w Wydziale Inspekcji Terenowej

 

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

 

Adres urzędu:

Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gorzowie Wlkp.
ul. Kosynierów Gdyńskich 75
66-400 Gorzów Wielkopolski

 

Miejsce wykonywania pracy:

Gorzów Wlkp. i teren województwa lubuskiego

 

Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gorzowie Wlkp.
ul. Kosynierów Gdyńskich 75
66-400 Gorzów Wielkopolski

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

n i e z b ę d n e

  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • wykształcenie: średnie techniczne,
  • Staż pracy: 2 lata w obszarze budownictwa,
  • znajomość następujących ustaw:
  • Prawo budowlane,
  • Prawo wodne,
  • Kodeks postępowania administracyjnego,
  • o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • umiejętność współdziałania w ramach zespołu zadaniowego,
  • umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce,
  • samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji,
  • umiejętność argumentowania,
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
  • dyspozycyjność,
  • prawo jazdy kategorii B.

 

w y m a g a n i a   d o d a t k o w e:

  • wykształcenie wyższe techniczne,
  • uprawnienia budowlane,
  • doświadczenie zawodowe w administracji architektoniczno-budowlanej lub
    w nadzorze budowlanym,
  • komunikatywność,
  • odporność na stres.

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przeprowadzanie kontroli budów i obiektów budowlanych będących w trakcie realizacji oraz obiektów budowlanych przed ich przekazaniem do użytkowania w celu stwierdzenia zgodności wykonania robót/obiektu budowlanego z decyzją,
  • przeprowadzanie kontroli w zakresie utrzymania obiektów budowlanych oraz
    w zakresie usunięcia nieprawidłowości stanu technicznego i użytkowania zgodnie
    z przeznaczeniem,
  • ustalanie i dokumentowanie stanu faktycznego kontrolowanych budów i obiektów budowlanych w celu dokonania oceny ich zgodności z przepisami prawa,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu robót budowlanych lub obiektów budowlanych oraz przygotowywanie projektów decyzji i postanowień
    w celu nakazania usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości bądź udzielenia pozwolenia na użytkowanie,
  • prowadzenie ewidencji i wykazów dokumentacji związanej z Wydziałem Inspekcji Terenowej w celu usprawnienia pracy wydziału,
  • weryfikowanie dokumentów załączonych do zawiadomienia o rozpoczęciu budowy
    w celu sprawdzenia prawidłowego rozpoczęcia procesu inwestycyjnego,
  • weryfikowanie dokumentów załączonych do zawiadomienia o zakończeniu budowy
    w celu sprawdzenia zgodności wykonania obiektu z decyzją o pozwoleniu na budowę i projektem budowlanym,
  • przeprowadzanie kontroli w wyniku wniesionych wniosków i skarg powszechnych
    w celu wyjaśnienia zasadności zarzutów merytorycznych naruszenia przepisów ustawy Prawo budowlane.

 

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,  przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
  • stres związany z obsługą klientów zewnętrznych,
  • praca na terenie województwa lubuskiego podczas wykonywania czynności kontrolnych.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • występują bariery architektoniczne tj.  ograniczona możliwość poruszania się osób na wózkach inwalidzkich,
  • budynek 3-kondygnacyjny – brak windy, wejście po schodach,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
  • na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia,

 

Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys/CV i list motywacyjny,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  • kopia dokumentu poświadczającego posiadanie prawa jazdy kat. B.

 

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
  • kandydat może złożyć referencje dotyczące jego dotychczasowej działalności zawodowej.

 

W przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu oryginału dokumentów.

 

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • dokumenty należy złożyć do dnia 23 marca 2018 r.
  • miejsce składania dokumentów:

Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego
ul. Kosynierów Gdyńskich 75
66-400 Gorzów Wlkp.

 

Inne informacje:

Informacje o metodach i technikach naboru:

Nabór jest trzyetapowy

  • etap 1: weryfikacja formalna złożonych ofert,
  • etap 2: test wiedzy,
  • etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.

Wynagrodzenie zasadnicze wg mnożnika 1,2 kwoty bazowej w KSC oraz dodatek stażowy do 20% uzależniony od indywidualnego stażu pracy.

 

W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko SPECJALISTA w WIT”.

 

List motywacyjny oraz życiorys/CV powinien być odręcznie podpisany.

 

Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą. Wzory oświadczeń można pobrać ze strony WINB w Gorzowie Wlkp. www.gorzow.winb.gov.pl (zakładka – druki do pobrania).

 

Oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).

 

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy tez jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. 

 

Uprzejmie informujemy, że kandydaci spełniający wymagania formalne będą powiadomieni
o terminie przeprowadzenia drugiego etapu naboru. Brak odpowiedzi jest równoznaczny
z niezakwalifikowaniem kandydata do kolejnego etapu.

 

Oferty odrzucone można odbierać w WINB w Gorzowie Wlkp. do trzech miesięcy od daty zakończenia naboru. Oferty nieodebrane zostaną po tym terminie komisyjnie zniszczone.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonu:  +48 609048805(specjalista ds. kadr) lub +48 95 7115463 (sekretariat LWINB).

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..